2014. április 22., kedd

14. rész

    Sziasztok!
Ismét új résszel jelentkezek, szerencsére korábban, mint terveztem! :) Jó olvasást, és sok sikert mindenkinek a suliban :) Jövő héten hosszú hétvége, 3 hét és forma1. Kibírjuk valahogy!
Sok sok puszi nektek
*Chrisee

14.         rész

- Nahát, megtaláltad a szép ruhádat?- kérdezte gúnyosan a Gina mögül előbukkanó Tessa, majd eltolva minket az ajtóból beléptek. Édes mosolyom arcomra ragadt
- Miért hívtad meg őket? És ki az a Gina?- kérdeztem suttogva Sebastiantól
- Nem hívtam meg őket. Honnan ismered a szőkét?- kérdezte Seb
- Te már találkoztál vele! Egyszer, mikor eljöttél hozzánk. Nem emlékszel?
- Nem igazán… de mindegy is. Szóval ismered?
- Igen, a mostohatesóm. De a legfontosabb… te mi a francért ismered?!
- Én… én egyszer, mikor… hát ott voltunk Austinba, Hanna ugye elhagyott, én meg eléggé… frusztrált voltam. Aztán az ügy után pár héttel továbbra is haragban voltunk Hannával, ő meg itt volt Svájcban… szóval megtörtént
- És ő minek volt itt? És ha az csak egy „kalandocska” volt, most mit keres itt? És ki az a Gina?
- Egész jó volt, szóval összejártunk párszorGina révén ismerem Tessát, ő modellekkel foglalkozik
- Tehát Hanna dobott téged, mert megtudta, hogy megcsalod
- Nézd, Brook, ez már elég régi dolog, szóval…
- Mi az, hogy régi?- szakítottam félbe- azóta is lefekszel vele? Mióta… nem is tudom. Lehet úgy nevezni, hogy együtt vagyunk? Mert azt hiszem ezt illett volna elmondanod, nem?
- Megérkezik végre a többi vendég is, vagy Brook féle bulit fogunk tartani?- furakodott oda Tessa és le sem lehetett vakarni arcáról az elégedett mosolyt, hogy összeugrasztott minket Sebbel
- Annyira meg foglak tépni- szűrtem fogaim között a levegőt
- Ugyan már, Brook!- legyintett- csak párszor kamatyoltunk. Bár, ha engem kérdezel, Seb a világbajnoki cím megnyerése után volt a legjobb formában- kacsintott rá a németre
- Hogy mikor volt a legjobb formában?
- Hát Brazília után. Ó, Brook, ne tudd meg!- vigyorgott Tessa
- Tudod, én mindig is sajnáltalak- kezdtem végül halkan. Brazíliában már együtt voltunk- és azt sem értettem soha, hogy miért azok kellenek neked, akiket én már elhagytam. Először Alexander, most meg Sebastian. Elég szánalmas. És tudod megértem, hogy féltékeny vagy. Hol vannak a gimis álbarátnőid? Rendes életük van, meg gyerekük? Nem csodálnám. Lehet, hogy hülye picsát játszottak a kedvedért, de nagyon aranyosak voltak
- Nem is ismerted őket- horkant fel Tessa
- A végzős bálon nem voltál véletlenül egyedül?
- Ezt honnan tudod? Ott sem voltál
- Tudom. A barátnőid voltak nálam. És képzeld, nagyon megkedveltem őket. Na, de ez már tényleg a múlt. És ha most megbocsájtotok…
- Buli lesz!!- toppant be Kimi, aki nem is hagyta, hogy befejezzem, amit akarok
A jobb kezében lévő két vodkát átadta a Sebnek, a balban lévő kettőt lerakta az asztalra, majd felém jött
- Ki ez a jó csaj?- vigyorgott, majd szorosan átölelt
- Szóval, ha most megbocsájtotok, megyünk inni- fejeztem be a mondatom, majd Kimit csuklón ragadva a bárpulthoz mentem
Seb szerencsére le volt foglalva a beözönlő vendégekkel, szóval Kimivel tudtam beszélgetni. Bár nem is tudom, lehet, hogy haragudnom kéne rá…
- Na mi van, kis eltévedt bárányka?- kérdezte vigyorogva
- Hozhatok valamit?- kérdezte a mixer
- Én egy vodkát kérek, tisztán- mondtam
- Én is- válaszolta a finn- szóval?
- Te tudtad?
- Mit?
- Hogy Sebastian, meg Tessa lefeküdtek Brazília után?
- Nem, erről fogalmam sem volt
- És azt tudtad, hogy Hanna szakított, mert rájött a viszonyra?
- Igen, ezt tudtam
- Ezt valahogy elfelejtetted mondani- az italom után nyúltam majd felhajtottam az egészet- kérek még egyet- mondtam a pult mögött álló pasasnak, aki azonnal mozdult
- Azt akartam, hogy Seb mondja el. Én győzködtem, hogy tegye meg, de azt mondta, hogy jó így. De most miért is nem jön ide? Téged bámul, mióta idejöttünk
- Mert… nem érdekel, hogy mit csinál. Ma be fogok rúgni.   Tessa, aki a mostohatesóm- böktem a szőke felé- ő, meg Seb lefeküdtek egymással, mikor mi már elvileg „együtt voltunk”, szóval ha csak a közelembe jön a német, kiherélem
- Ez csak véletlen lehet- hajtotta le az italát Kimi, majd ő is kért még egyet, most szódával
- Ez bizony nem véletlen- döntöttem le az újabb kört, majd ismét kértem még- Tessa egy utolsó szemétláda, akit a hátam közepére sem kívánok
- Brook, láttad, hogy itt van Tessa?- jelent meg Alexander- én is kérek egy italt- intett a pultosan
- Tudom, volt szerencsém találkozni vele- fújtam egy nagyot- Alex, ő itt Kimi, Kimi, ő egy régi barátom, Alex
Mindketten hümmögtek valamit, majd kezet ráztak. Megkaptuk az italainkat
- Nos arra- emeltem fel a poharam- hogy ma nagyon be fogok rúgni, és ti fogtok összekaparni
- Nem akarlak elkeseríteni, de ezen a bulin sosem szoktak berúgni… - jegyezte meg Kimi
- Nem baj, hagyományokat bontok. Mindenki ismerje meg, milyen Sebastian Vettel ex barátnője!
Kimi kimaradt, de Alexszel összekoccintottuk a poharakat, majd lehúztam a harmadik kör vodkám. Már nem voltam teljesen józan, és kezdtem úgy érezni, hogy van ritmusérzékem, de még várni akartam egy kicsit.
Tessa iszonyatosan jól nézett ki. Szőke haja melléig leért, és a koktélruha kiemelte formás és hosszú lábait és hátát, mivel ott szinte semmi anyag nem volt. Dögös volt, ezt muszáj volt magamnak bevallani. Olyan édesen csacsogott Sebbel, aztán Heikkivel. A finn szinte már látta maga előtt meztelenül, bár tény, hogy nem kellett hozzá sok fantázia. Mikor kiszúrta, hogy őket nézem, megsimította Tessa vállát, majd elment mellette. Felénk jött
- Szisztok- köszönt, majd Alex felé nyújtotta kezét- Heikki vagyok
- Alexander- bólintott a szőkeség, és kezet ráztak
- Miről megy a téma?- kérdezte az újonnan érkezett
- Épp most rendelek egy új kört- fordultam a mixer felé- most négyet kérnék
- Mi a baja Sebastiannak?
- Miből látod, hogy baja van?
- Nem beszél velünk, csak Jimivel, a sofőrrel…
- Ja, nem mer ránk nézni- horkant fel Kimi- mindig ezt csinálja, ha szégyelli magát. Meg ha el akar titkolni valamit. Elég szarul hazudik…
- Mit csinált?
- Nem ártana megfuttatnod- motyogtam, majd az italok után nyúltam- nos, arra, hogy itt lehetünk, együtt- emeltem fel a poharam
- Hogy itt lehetünk- mondta mindenki, majd lehúztuk az itókánk
Elbeszélgettünk a bárpultnál, és tovább fogyott a pia. Én próbáltam a körülöttem lévő szőkeségekre figyelni, de Sebastian tekintete minden percben belém fúródott, nem tudtam elszakadni tőle. Annyira elegem volt már Tessából. Egyszerűen nem értem, hogy hogy lehet valakinek az az életcélja, hogy engem bántson
- Táncolunk?- kérdeztem Heikkit, aki persze bólintott- akkor mi most elmegyünk egy pár percre, te meg csajozz be- mondtam Alexandernek- nem ártana már egy csajszi melléd
- Egy éjszakára- villantott egy mosolyt- és ott a szerencsés- bökött egy lány felé. Britta volt az
- Nem gondolom, hogy ő…
- Biztos, hogy leteszel arról a csajról, kishaver- vágott közbe Kimi- ő az enyém- felpattant a helyéről és az előbb említett lányhoz sétált
- Ez mi volt?- kérdeztem Heikkit
- Már egy ideje fűzögetik egymást. Remélem, végre összejön nekik a dolog
- Hát, Alex, mást kell keresned- veregettem meg a vállát
- Oké, úgyis volt második esélyes- vigyorgott, majd ő is arrébb ment
Mialatt mi az eseményeknek háttal iszogattunk a nappali szinte teljesen megtelt. A hifiből viszont továbbra is ugyanaz a zene szólt
- Szerinted Sebastian haragudna, ha kicserélném ezt a szar zenét?
- Igen, valószínű…
- Jó, akkor hozom a kis Ipod-om - vigyorogtam, majd felmentem az emeletre
A szobámban keresgéltem egy keveset, mire végre meglett a kis eszköz, amivel a rémes zenét jóra cserélhettem. A bőröndöm mellett guggoltam, mikor valaki belépett a sötét szobába – mert én ugye részegen még a sötétben is látok- majd becsukta maga mögött az ajtót, és bezárta azt. Felálltam, megfordultam, de továbbra sem láttam, hogy ki az. Felkapcsolódott a villany, Sebastian állt ott
- Meg akarom beszélni- hajtotta le a fejét, majd kivette a zárból a kulcsot és a zsebébe csúsztatta
- Komolyan, Seb? Bezárod az ajtót és elteszed a kulcsot? Minek nézel te engem? 7 évesnek?
- Azért zártam be, hogy más ne tudjon bejönni
- És gondolod, ha benne hagyod a zárban a kulcsot, a másik oldalról is ki lehet nyitni?
- Beszélni akarok veled
- Képzeld, ezt valahogy gondoltam
- Sajnálom
- Ezt is tudom
- Akkor megbocsájtasz?
- Seb- sóhajtottam egyet, majd közelebb léptem hozzá.
Kezeit derekam köré fontam, és szorosan hozzábújtam. Simogatni kezdtem a hátát, majd hirtelen kivettem farzsebéből a kulcsot és ellöktem magamtól
- Most lemegyek, kicserélem a zenét, és nagyon, de nagyon berúgok, aztán holnap megyek haza, ha már kijózanodtam. És nem érdekel, hogy mit csinálsz majd Tessával. Állandóan hazudsz nekem, és kösz, de többet már nem kérek
- Sosem hazudok, mikor azt mondom, hogy szeretlek!- csattant fel
- De mikor egyetlenemnek nevezel, akkor azt teszed. És minden olyan pillanatban, mikor átölelsz és magadhoz húzol. Seb, én nem az utolsó akarok lenni. Én az egyetlen akarok lenni
- És ezért fogod megdugatni magad az edzőmmel?
- Nem vagyok olyan felszínes, mint te, vagy Tessa.
Épp megpróbáltam beleilleszteni a zárba a kulcsot, mikor Seb leoltotta a villanyt. Erősen próbálkoztam, de sehogy sem sikerült kijutni a szobából. Sebastian hátulról átölelt, majd csókolgatni kezdte a nyakam. Kivette a kezemből a kulcsot, és a szoba egyik végébe hajította
- Te hülye vagy! Hagyj már, Seb!- löktem el magamtól, de újra csak rám tapadt
- Nem akarlak megint elveszíteni. Tudom, hogy hülye voltam
- Igen, én is tudom, és pont ezért mondom, hogy vége
- Egy ilyen botlás miatt véget vetnél ennek?
- Igen. Mert nem ez az első botlásod
- De én szeretlek
- Engem nem érdekel. Most csak az lebeg előttem, hogy megcsaltál. Fel tudod fogni, hogy mit tettél? Ha még valami dögös kis modellecskével feküdtél volna le, azt teljesen megérteném. De Tessával? Aki arra született, hogy megkeserítse az életem? Nem, ez nekem már sok
- Nem tudtam, hogy ismered! Ha tudom, én tényleg nem tettem volna ilyet. Csak olyan egyedül voltam
- És nem az lett volna a megoldás, hogy felhívsz?
- De ott volt, egy fehérneműben, meg egy ballonkabátban. Olyan iszonyatosan dögös volt. Szerinted képes lenne bármelyik férfi nemet mondani egy olyanra?
- Igen. Lehet, hogy hezitálna, de ha tényleg szereti a barátnőjét, egyértelműen nemet mond
- Nagyon sajnálom, Brook
- Sebastian, engedj ki. Majd… holnap megbeszéljük
- Szóval nem mész el?
- Ha most kiengedsz, nem
- Oké
Feloltotta a villanyt, majd megkereste a kulcsot és kinyitotta az ajtót. Lehet, hogy csak ez a taktika működik nálam? Már nem is haragszom annyira Sebre.
Együtt indultunk le a földszintre a némettel, mikor az egyik vendégszobából kiabálás hallatszott ki. A lentiek nem hallottak semmit a zenétől, mi viszont tisztán kivettük a hangokat. Seb próbált elhúzni, hogy ez nem rám tartozik, de én felismertem Alex hangját. Hallgatóztam, de Seb 2 perc után megunta, és lehúzott a földszintre.
Bemutatott pár embernek, és úgy tettünk, mintha semmi baj nem lenne köztünk. Míg Seb leállt beszélgetni valakivel, én visszamentem Kimihez, aki megint a bárnál ült. Heikkit nem találtam, tőle még bocsánatot kell kérnem, hogy nem mentem vissza hozzá
- Mi a helyzet, kicsi finn?- huppantam le mellé
- Semmi- sóhajtott- kezdek elég részeg lenni. Te hogy állsz?
- Letettem arról, hogy nagyon berúgok- vontam vállat- mióta tart ez veled Brittával?
- Nagyjából három hónapja. Nem értem, hogy miért nem akar
- Mert lehet, hogy azt hiszi, hogy csak egy gyors mentet látsz benne
- Lehet, hogy igen… ezt még én sem tudom
- Majd beszélek vele a kedvedért- kacsintottam rá
- Azt megköszönném. És nálad mi ez a pártfordulás?
- Sebastian bezárt a szobájába, és beszélgettünk. Vagy valami olyasmi
- Szóval már nem akarod elhagyni?
- De. És szerintem holnap este haza is megyek. De jobbat hallottam az előbb- vigyorogtam
- Mit?
- Ha ez az én titkom maradhat, beszelek Brittával
- Nem érdekelnek a titkaid, kicsi német- mondta Kimi majd megitta a maradék itókáját
Milyen régen hívtak már így.
Olyan fél 1 körül szinte mindenki távozott már. Csak Britta, Seb, Heikki, Tessa, Alex, Gina, meg én maradtunk, meg persze a mixer. Seb neki is megköszönte a szolgáltatást, majd borravaló keretében kitessékelte a házból. Én Brittát félrehúztam egy percre, bementünk a konyhába
- Mióta is van ez a Kimi ügy?- kérdeztem vigyorogva
- Nincs semmiféle Kimi ügy- pirult el
- De, látom, hogy van. Kedveled?
- Igen… de nem akarok a kósza ágyasa lenni
- Lehet, hogy az leszel, lehet, hogy nem. Seb mesélget Kimiről, de még egyszer sem hallottam olyat, hogy egy csajt ilyen sokáig fűzött volna
- Gondolod, hogy érdemes lenne kipróbálni?
- Figyelj, szerintem jó lehet az ágyban- vontam vállat vigyorogva – te sem vesztesz vele, meg ő sem. Egy éjszak semmit nem jelent
- Voltál már vele?
- Nem. Bár most, hogy így mondod, lehet, hogy ki kellett volna próbálnom- nevettem fel
- Akkor nem baj, ha felavatjuk az egyik vendégszobát?
- Csak nyugodtan! Tiétek a pálya, amúgy sem én takarítok
A gyors beszélgetés után visszamentünk a többiekhez, majd mindenki ment a maga dolgára, azaz aludni.
- Nem alszol velem?- kérdezte Seb meghökkenve, mikor elmentem az ajtaja előtt
- Nem. Majd reggel beszélünk. Szia
Tovább mentem az egyik vendégszobába, és ledobtam magamról a ruhát, és végre lefejtettem lábamról a cipőt. Bevetettem magam a hatalmas franciaágyba, mire valaki megszólalt
- Meglepetést kapok?
- Basszus!- pattantam fel, majd a villanyhoz rohantam
Elég rossz ötletnek bizonyult. A ruha alatt csak egy bugyi, volt rajtam. Gyorsan a melleim elé kaptam egyik karom.
- Jó meglepetés- hunyorgott Heikki
- Csönd, és csukd be a szemed- leoltottam a villanyt- szerintem elég nagy ez az ágy kettőnknek
- Ebben ne legyél olyan biztos
- Biztos vagyok benne- morogtam, majd az ágyhoz kecmeregtem és bebújtam a puha takaró és lepedő közé- nincs kedvem másik szobát keresni
- Sebbel kéne aludnod
- Vele egy darabig biztos, hogy nem fogok
- Hát jó- ásított egy nagyot, majd elnyúlt az ágyon
Nekem is csak ennyi kellett, becsuktam a szemem, és már aludtam is.

4 megjegyzés:

  1. Szia.

    Nagyon tetszett a fejezet.Brookot megértem hogy elakarja hagyni Sebet,az még hagyján lett volna hogy össze fekszik valami dögös csajjal de hogy Tessával,lesznek itt gondok.Én nem szeretném igaz ha szétmennének,de egy fordulat mindig kel :).Sebastian reakcióra kíváncsi lesz amikor megtudja hogy Heikki és Brook egy ágyban aludtak,

    VálaszTörlés
  2. Szia hát az a fejezet is nagyon jó lett! :) Örültem hogy új rész van fent :)
    Hát arra én is kíváncsi leszek hogy mit reagál majd Seb mikor megtudja hogy Heikki és Brook együtt aludtak. Azért remélem nem fognak szét menni mert elég szép pár lennének és különben is Brook szerintem szereti Seb-et az már más kérdés hogy Seb miket művel. Várom az újabb fejezetet!
    puszi
    Melinda

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Hát, még nem tudom, hogy mi lesz a folytatást, de remélem, elég izgalmassá tudom majd tenni. :) Próbálok vele sietni, ígérem.!
    Köszönöm, hogy írtatok!
    Pusz-pusz
    *Chrisee

    VálaszTörlés
  4. szia:)
    Nagyon örültem az új részeknek és el is olvastam őket, de most nincs sok mondanivalóm..Mostanában eléggé nyomott vagyok vagy nem is tudom a gondolkodás is nehezen megy ..a sok tanulás meg még inkább....
    Remélem, hogy majd megbékélnek és újra együtt lesznek hamarosan!
    Nagyon várom az új részt!
    Puszii

    VálaszTörlés