2015. május 27., szerda

KÖZLEMÉNY

Sziasztok!!


SUMMER IS COMING! 
Indítottam egy közvélemény kutatást, amelyben arra szeretnék választ kapni, hogy szeretnétek-e még olvasni a történeteim. Igazából, többen is írtátok már, hogy szeretitek olvasni, amit írok - aminek irtózatosan örülök, és nagy köszönöm- de arra gondoltam, hogy indítok egy másik blogot, ami nem a forma1-es téma (illetve Sebastian) köré lenne írva, hanem esetleg több pilóta köré, vagy teljesen ismeretlen- általam kitalált- személyek köré. Örülnék, ha összejönne olyan 30-40 szavazat, mert abból már egyértelműen el lehetne dönteni, hogy érdekel-e Titeket az ötletem, vagy inkább vessem el a dolgot. 
Tudom, hogy eddig rengeteg kihagyásom volt, de remélem, újra össze tudom szedni az én "kis" olvasótáborom, és fellendíteni a blogot. Ha van ötleteket, vagy elképzelésetek, hogy mit, vagy milyen fajta történetet olvasnátok szívesen, írjatok nyugodtan komit ide, vagy egy e-mailt nekem! Várom a visszajelzéseiteket (epekedve, mellesleg) és, ha szeretnétek, a meglepetés történetemből is adok egy kis ízelítőt! ;) Mit szólnátok 2 komihoz, és 10 pipához? 
A folytatással is sietek, szerintem szombaton már rakom is fel a 22. részt a Bűvkörből! :) Addig is, jók legyetek, kitartást a suliban, és ezer meg ezer meg még egy ezer csók!
*Chrisee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése