2013. március 1., péntek

Közleményecske

Sziasztok!
Nem tudom, hogy mennyire lehet érzékelni, de a történet már a vége felé jár és gondolkozni kezdtem. Nem szoktatok írni kommenteket, így nem tudom, hogy mennyire érdekel ez titeket... a történeteket írni fogom, de nem tudom, hogy ti is kíváncsiak vagytok-e rájuk... így arra a döntésre jutottam, hogy 8 komi esetén hozom az új történetet és novellákat, de ha nem gyűlik össze, akkor lehetséges, hogy bezárom a blogot.
Ennyit szerettem volna, köszönöm, hogy az olvasással is szántok rám időt!
Szép napot mindenkinek.:)
Puszi<3


U.i.: Hétvégén, ha minden igaz, jön a friss!(:

6 megjegyzés:

  1. Drága Chrisee!!!!!
    Ne csináld sőt meg se próbáld kérlek,hogy bezárod a blogot !!!
    Ezt nem teheted meg hisz azért csak látod, hogy mennyien látogatják
    Nyugi én biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan kíváncsiak az agyszüleményeidre!! :DD Főleg ÉN!!!!!!!!!! De sajna nem mindenkinek
    van ideje komit írni:/
    Puszi és már nagyon várom az új sztorit!!
    Pusziikaa <3

    VálaszTörlés
  2. Én kíváncsi vagyok az agyszüleményeidre. :D Úgyhogy remélem nem zárod be a blogot.

    VálaszTörlés
  3. Ne zárd be a blogod ezen élősködök egy fáradt nap után :$

    VálaszTörlés
  4. ha kell irok ide vagy 20 komit :$

    VálaszTörlés