2013. július 6., szombat

2. rész

Sziasztok!
Több dolog is van, amit le akarok írni. Először is, szomorú vagyok, amiért nem kaptam komit az első részhez, illetve amiatt is, hogy nem érdekel titeket a játék. Nem jött össze a 10 szavazat, szóval a játékot törlöm. De köszönöm a pár választ, ami egyébként érkezett!!
Remélem, hogy ehhez a részhez már hozzá fogtok szólni, kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok. A pipákat köszönöm, amit az előző részhez kaptam!:) A következő rész szerintem már holnap meg fog érkezni, ha kapok 2 komit. És annak a főszereplője már Sebastian lesz.:D
Szép hétvégét, jó olvasást. Hajrá, Seb!
Puszi:*

2.rész
Katy és Anna

Horvátország… a Horvát Riviéra. Sokat hallottam már róla, de csakis jót. Katy-nek és nekem már igazán elkelt egy kis pihenés. Igaz, hogy nem dolgozunk, de a vizsgák igen sokat kivettek belőlünk.
Anna
Június végén határoztuk el, hogy Tribuny városába megyünk. Egész messze volt Magyarországtól, és közel volt hozzá a tenger, hisz anno fontos kikötő volt. Ma már yachtok és halászhajók horgonyoznak kikötőiben, és hozzák a friss halakat az éttermek számára.
Csütörtök hajnalban berobbantam Katy szobájába. Nyüszögve nyitogatta szemhéjait, de én semmi ellenszegülést nem engedtem. Kiszaladtam a konyhába, és ameddig ő felvett egy hálóinget, én megcsináltam a kávéját. Megitta, majd amíg felöltözött, meg rendbe szedte magát, én bepakoltam a kocsit. Kocsival sokkal jobb menni, nem kell taxizni meg kényelmesebb. Úgyis én fogok vezetni, szóval Katy-nek ismét csak aludnia kell.
- Mehetünk- jött le a parkolóban Katy
Egy panelban laktunk, Pest belvárosában. Pontosan az Oktogonnál. Mindkettőnknek kényelmes volt, hisz közel volt a tömegközlekedés, a társasági élet és az iskola. Mindketten a ZSKF-en tanulunk, akkor költöztünk össze, mikor megismertük egymást. Nagyon jól kijövök vele, habár néha nagyon kiakaszt…
- Most őszintén- méregettem- mi a fenéért sminkelsz 40 fokban?? úgyis csak lemosod az izzadtsággal. Meg amúgy is, ha bemegyünk a tengerbe, le fog jönni
- Vízálló- öltötte rám a nyelvét
- Az agyad is- kacagtam fel, majd egy csúnya pillantást vetve rám, beszállt az autóba, az anyós ülésbe
Katy
Nagyjából 2 és fél óra alatt értük el a határt, végig az autópályán vezetve. Horvátországban egy órácska erejéig letértünk a pályáról és gyönyörű, szerpentines úton haladtunk. Mikor először megpillanthattam a tengert, sok év után, melegség és régi, jó emlékek töltöttek el.
Az utat Katy-vel végig buliztuk, bár óránként álltunk meg, mert pisilnie kellett. Fél 5 körül értünk az apartmanunkhoz. Fent volt a domb tetején, a szoba maga pedig az emeleten. A terasz egyenesen a tengerre nézett, és jobb oldalt, egy hegy tetején állt egy aprócska templom. A látvány leírhatatlanul gyönyörű.
A szobához tartozik egy saját fürdőszoba. Az ebédet és a vacsorát külön kell kérni, minden napra. A szoba egyébként nagyon otthonosan van berendezve. Két franciaágy foglal helyet a szoba közepén szinte majdnem összetolva. Csak két éjjeli szekrény választja el őket egymástól. Egy nagy szekrény van, amibe mindketten befértünk, és egy kávézó asztal, amelyen egy váza, és benne egy csokor friss virág. Egy Tv is gazdagította a szobát, de hálát adtam az égnek, mikor kiderült, hogy se wifi, se pedig kábeltévé nincsen. Két hét teljes nyugalom!
- Nincs net- sírdogált még mindig barátnőm, a part felé tartva
- Örülj neki! Legalább jól szórakozunk. És ha jól emlékszem, most forma 1 sincsen. És mikor lesz, addigra meg már otthon vagyunk
- Jó, de akkor is! Hogy tartom másokkal a kapcsolatot?!
- Írunk képeslapot
Ezzel lezártam a kommunikációról folytatott vitát és a hajókra tereltem a szót, amelyek a kikötőben horgonyoztak.  Fürödtünk egyet a tengerben, majd visszaindultunk. Este fél 9 körül lementünk vacsorázni egy étterembe.
Ha Katy nem békül ki az édesapjával, ez a nyaralás nem történhetett volna meg. Eléggé gazdagok, de a főiskola miatt összevesztek. Katy nem akart visszaköltözni Angliába, hogy ott kezdjen el egy egyetemet. Nem finanszírozott neki semmit az apja, de a múlt hónapban meglátogatta őt, és belátta a hibáját. Katy-vel szeretünk együtt szórakozni, együtt tölteni az időt, és a nyelvet is nagyon szépen beszéli. Az akcentusa pedig igazán szórakoztató, főleg, mikor részeg.
Megvacsoráztunk, ittunk pár koktélt, majd kicsit spicces állapotban visszamentünk a szállásunkra.
A következő három nap nyugodtan telt. Nem csináltunk semmit, csak ettünk, ittunk, aludtunk, fürödtünk, napoztunk. Még soha jobban nem esett egy kis pihenés.
Katy fürdőruhája
Hétfőn bementünk Split városába. Csodálatos! A szűk kis utcácskák, a hely varázsa… na meg persze a piac! Jó bevásároltunk friss zöldségből, gyümölcsből, halból és kenyérből, és egy kis sétálgatás után visszatértünk Tribunyba. Kipakoltunk mindent, és mivel még csak fél 1 volt- a piacok igen korán vannak, főleg a friss fogások miatt- átöltöztünk és lesétáltunk a partra.
Anna fürdőruhája
Míg én a kedvenc, egybe fürdőruhám vettem fel, ami horgolva volt, barátnőm jobban barnuló bőrével a lila bikinijét választotta. Felkapott rá egy rövidnadrágot és egy ujjatlan pólót, majd bepakolta a strandtáskát. Vittünk egy plédet, 4 törölközőt, két szivacsot, szóval nem voltunk hiányában semminek. Utolsó simításként előkerült a kalap és a napszemüveg, majd egy gyors zárás után el is indultunk.
A kikötő felé mentünk le a strandra, mert Katy még akart venni egy csokit a boltban. Beszaladt megvenni, addig én megvártam kint. Amíg ő vásárolgatott, pont egy luxus yacht közeledett a kikötőbe. Nagyjából tátva volt a szám, ahogy néztem, de mikor Katy visszaért mellém, rendeztem soraim és tovább indultunk.
A yacht lassan közeledett a part felé. Épp meg akartam bökni barátnőm, hogy megnézze, milyen jó is lehet azon utazni, mikor egy hatalmas víztömeg zúdult a nyakába.

*Katy szemszög
Mikor megéreztem a nyakamban a langyos sós vizet, majd a számban, az édes csokim helyett, teljesen felment bennem a pumpa. Anna nevetett rajtam, mivel őt egy csepp sem találta el. Én mentem közelebb a parthoz, így engem ért a vízsugár.
Szúrós tekintetem az éppen beparkolt yachtra vetettem. Hatalmas volt, minden fényűzés meg volt rajta, de parkolni persze megtanítani luxus!!
Gary
- Ne haragudj!- ugrott a hajó oldalához egy srác, majd azonnal lejött hozzám- én mondtam, hogy ne hagyják, hogy vezessem- nézett rám bűnbánóan és kezdett el mentegetőzni angolul
A fél perces csönd alatt végigmértem. Barna haja, és barna szemei voltak, szemöldökét vastagra hagyta. (Még jó, hogy nem szedi!) Frissen volt borotválva arca, és édes illat áradt belőle. Arca helyes volt, kicsit kölyökképű. Szemei csillogtak és igazán kifejezték valódi érzéseit. Légzése kicsit zilált volt, lehet, hogy izgult valami miatt… Minden esetre a fél perc néma csönd után, amivel az új fürdőruhám emlékének adóztam, megszólaltam. Vagyis… inkább csak megmordultam
- Hm- jött ki belőlem a hang, és erre mindenki felfigyelt
- Hm vizes vagyok, vagy hm jó pasi- kérdezte magyarul barátnőm, majd’ megfulladva a nevetéstől
- Fogd be!- böktem oldalba- semmi baj- mondtam ezt már angolul, hogy a srác is értse
- Tudnálak esetleg kárpótolni valamivel?
- A haverjaidat elintézhetnéd- mutattam fel a fedélzetre, ahol vagy 10 másik fiú fütyült, meg adott ki érdekes hangokat és mutogatott
- Meglesz- mosolygott és kivillantotta gyönyörű, fehér fogait.
Nagyjából abban a pillanatban szerettem bele…
Mint később kiderült, Gary-nek hívják és félig angol, félig spanyol. Ennyit sikerült róla megtudnom, de elhívott estére egy vacsorára, szóval ki tudja még, mi lesz ebből…
Jót fürödtünk Annával, kitárgyaltuk Gary-t meg a haverjait, majd visszamentünk a szállásra.
Két és fél óra alatt sikerült elkészülnöm, és igazán elégedett voltam magammal. Még jó, hogy hoztam csinos ruhát!
Egy egyszerű, vékony anyagú, fehér ruhára esett a választásom. Derekára kötöttem egy övet, majd nyakláncot raktam a nyakamba. Felvettem a fekete sarum, és kifésültem a hajam. Éppen, hogy csak feltettem magamra egy kis sminket, aztán beparfümöztem magam. Egy apró, fekete táskába tettem bele az irataim, a telefonom, meg egy kis pénzt, és már indultam is.
Anna még heccelt egy kicsit, de aztán sok szerencsét kívánt. Gary-vel a kikötőben találkoztunk, legalább is, így beszéltük meg.
Mikor odaértem, már ott volt. Egy háromnegyedes farmernadrág és egy laza ing volt rajta. Nagyon szexi volt. Haját ugyanúgy rendezte el, mint mikor először találkoztunk. Meglátva hatalmas mosoly terült el az arcán
- Azt hittem, nem jössz el- mondta, mikor odaértem mellé
- Fél 8-at beszéltünk, nem? Most van- vettem elő a telefonom- negyed 9…- makogtam- ne haragudj!- néztem rá bűnbánóan- totál elnéztem az időt! Nem szokásom késni, és nagyon is vártam, hogy találkozzunk!
- Oké, elhiszem- nevetett fel- mehetünk?- nyújtotta karját, majd én belekaroltam
A vacsora alatt sok minden kiderült. A ferrarinál dolgozik, méghozzá a forma 1-ben! Szerelő, de már volt, hogy részt vett a kerékcserékben. Angliából származik az édesapja, édesanyja pedig spanyol. 10 évesen költöztek Olaszországba, és akkor tetszett meg neki a márka, és minden velejárója. Mérnöknek tanult, de felfüggesztette a tanulmányait, így szerelő lett. Nem értem, miért tette ezt… na de majd én rábeszélem!
- De most mesélj te- tette le a bort- mindent tudsz rólam, de én rólad semmit
- Oké. Angliában születtem, nagyjából 5 éves voltam, mikor elköltöztünk Magyarországra, mert a szüleim elváltak, és anya ide hozott. Apával nagyon jóban voltunk, de mikor nem akartam visszamenni Angliába egy egyetemre, minden kapcsolatot megszakított vele. Nagyjából fél éve békültünk ki. Nagyon szeretem az autósportot, és Anna, akivel délután voltam a lakótársam és egyben a legjobb barátnőm, meg egy suliba is járunk. Nem szeretem túlzottan a halat, inkább csak a tengerit. Sosem szerettem a focit, mert nem láttam értelmét, és utálom, ha valaki drága parfümöt használ, és abból egy tonnát rak magára
- Ez igazán… kifejtett volt- nevetett fel Gary- örülök, hogy lefröcsköltelek- kuncogott
- Az egy totál új fürdőruha volt! Úgyhogy, a mérnöki fizetésedből majd veszel nekem egy másikat!
Az éjszaka közepe felé már mindketten be voltunk csípve, így inkább hazakísértettem magam. Nagyon jól szórakoztam, és persze az ajtóban váltott csók sem maradhatott el. Anna ki akart faggatni, mikor beértem, de én csak bedőltem az ágyamba és másnap reggel 10-ig fel sem keltem.
Aztán Anna fogadott, hogy itt volt Gary és elhívott minket a yachtra. És Anna igent mondott. Szóval készülődtem, majd lementünk a partra. Egy finom puszival köszöntött, aminek „hú”-zás megyek egyebek lettek a következményei.
Kihajóztunk, és több apró szigetet megnéztünk. Anna nagyon jóban lett az egyik szerelővel, azt hiszem össze is jöttek… Gary-vel komolyan gondolom, szóval nem akarom elhamarkodni a dolgot.
Napoztunk, fürdőztünk, és délután fél 6 felé értünk vissza a kikötőbe. A hajón volt kaja, pia, szóval kicsit még részegek is voltunk. Gary hazakísért minket, majd amíg én elbúcsúztam barátomtól, Anna kidőlt a padlón… Nagy nehezen feltettem az ágyra, majd lefürödtem és én is aludni tértem.
Másnap reggelinél kifaggattam Annát, hogy mi történt. Majdnem leestem a székről, mikor beszélt a srácról, meg hogy miket csináltak. Simán lefeküdt vele úgy, hogy csak akkor látta először!
- Nyugi, ez csak egy nyaralás- vakargatta a fejét- inkább adj egy aspirint
- Te hülye vagy- vágtam hozzá egy levéllel a gyógyszerből
- Ugyan! Van egy másik is, akit kinéztem magamnak, szóval remélem, ma is megyünk
- Bolond- böktem oldalba, de felnevettem, mert még sosem láttam annyira másnaposnak.
Aznap végül csak én találkoztam Gary-vel, mert Anna rosszul érezte magát. Elköszöntünk, mivel vissza kellett menniük dolgozni, meg leadni  yachtot. Telefonszámot cseréltünk, és megegyeztünk abban, hogyha a következő futamhétvégén nem csinálok semmit, akkor arra együtt megyünk ki. Anglia… viszont láthatlak.