2013. október 27., vasárnap

Közlemény

Sziasztok!
Tudom, hogy már rég nem írtam, de örömmel jelentem, már minden rendben!!
Új ötletem támadt, mégpedig az, hogy a történetem most itt befejeződik, és majd az évadzáró futam után jön a 2. évad! Remélem, Ti is várjátok, mert sok izgalom lesz benne. A novellával is érkezni fogok, de lehet, csak karácsony környékén, és egy új történetet is publikálni fogok, de ez még meglepetés lesz :)
Szeretném, ha ismét fel tudnálak rázni Titeket, és megint sok olvasója lenne a blognak. Tudom, hogy elsősorban az én hibám, hogy ennyire kihaltunk (!!!!!!!!) de ha szeretnétek folytatást, kérlek írjatok komit, vagy küldjetek nekem emailt, vagy csak tegyetek egy pipát a bejegyzés alá, és tudni fogom, hogy valóban, értetek is írom! :)) Mindent nagyon nagy szeretettel várok és olvasok, és bármi ötletetek, vagy véleményetek van, írjátok meg nekem!!

És persze végül, de cseppet sem utolsó sorban, HATALMAS GRATULÁCIÓ SEBASTIANNAK, A 4-SZERES VILÁGBAJNOKNAK!!!

***
Sok sok puszi nektek, és élvezzétek ezeket a gyönyörű napokat!!
*Chrisee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése