2012. augusztus 16., csütörtök

Díjat kaptam!

Díjat kaptam! :)
Nagyon szépen köszönöm Briginek! :D Nekem ez hatalmas elismerés!
(nézzétek el, ha valamit rosszul csinálok, még nagyon új vagyok ebben...:$)


Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról!!
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell!!
11 kérdést kell feltenni a jelöltnek!!
11 embert kell megjelölni és linkelni!!
Nincs visszaadás/ visszaküldés!!


11. dolog magamról....
1. Nagy álmom, hogy orvos legyek
2. Jövőre szeretnék kilátogatni a forma 1-re
3. Kedvenc autómárkám a ferrari
4. A forma 1-ben a Red Bull a kedvenc csapatom
5. Seb és Schumacher a kedvencem
6. Szeretem a német nyelvet, de nem tudok jól beszélni
7. 1 éve tanulok angolul
8. Szeretek tanulni, de nem vagyok stréber
9. Imádom a gimit, amit választottam
10. A kedvenc hobbim az utazás
11. Még mindenképpen el szeretnék jutni Norvégiába, Svájcba és Skóciába

Brigi kérdései:
1. Ki a kedvenc szereplőd? Miért?
Szeretem azokat, akik összehozzák az embereket, tehát talán Tommi
2. Van-e a történetben olyan szereplő, aki nagyon hasonlít rád? Miben?
Nem igazán... sokakban felfedezek hasonlóságot, de nem nagyot
3. Hogy pattant ki a fejedből, hogy f1-es történetet fogsz írni?
Olvastam mások blogjait és egy kicsit még unatkoztam is...:$
4. A Forma1-en kívül szeretsz-e más sportot?
Nagyon szeretek úszni és röplabdázni, de nézni a műugrást szeretem
5. Szereted a kézilabdát? Ha igen, akkor ki a kedven játékosod?
Nem szeretem...:$ De rávettek, hogy nézzek meg egy mérkőzést az olimpia alatt és találtam kedvenc játékost, Mikler Roland-ot *.* <3
6. Nézted az olimpiát? Melyik volt a kedven sportágad?
Csak egyszer- kétszer néztem bele... egyszer néztem egy kézilabda mérkőzést és a műugrást döntőjét. 
7. Voltál-e már valahol külföldön?
Voltam, egészen sok helyen, de csak Európában
8. Ha megváltoztathatnád a neved, akkor hogy hívnának?
Nagyon szeretem a nevem, csak azt nem, ha a fiatalabbak Krisztikének szólítanak...
9. Szeretsz/ tudsz főzni?
Inkább sütök
10. Ha lesznek gyerekeid hogy fogják őket hívni? (1 fiú, 1 lány)
Thomas Benjamin és Noémi
11. Ki az a családodban, akire a legjobban felnézel?
Az apai ágról a nagypapám, de ő sajnos már nem él.

Jelöltjeim:
Sajnálom, de nem tusok többet :$$

Az én kérdéseim:
1. Szeretsz vásárolni?
2. Ha igen, miket szeretsz vásárolni?
3. Plázába mész vásárolni, vagy inkább kisebb boltokba?
4. Mi a kedvenc könyved?
5. Ki a kedvenc forma 1-es pilótád?
6. Miért?
7. Mi a kedvenc tantárgyad?
8. Mi szeretnél lenni?
9. Melyik a kedvenc országod?
10. Mi a kedvenc hobbid?
11. Mi a kedvenc ételed?

1 megjegyzés:

  1. Nemnagyon leszek mostanság gépen,de ha leszek akkor megcsinálom:D

    VálaszTörlés