2012. augusztus 8., szerda

Ajánlatom :D

Sziasztok, ismét! :D 
Ma nagyon aktívvá tettetek és még az ötleteitekre is vevő vagyok. (egyébként az ötletekre mindig!)
Noss:
Egy kedves olvasóm azt kérte, hogy nyáron hozzam hamarabb a részeket. Részemről ez teljesen rendben van, de mivel ma 2 részt kaptatok, ezért csinálok egy kis szavazást. (lehet, hogy zsarolásnak fog tűnni, de nem az!)
Habár a következő részt csak jövő héten fogom hozni, engem meg lehet győzni, hogy akár már hétfőn felkerüljön a folytatás.
Ha már hétfőn szeretnétek új részt, akkor 5 hozzászólást kérnék ehhez a bejegyzéshez, ha pedig gyakrabban feltett részeket IS, akkor 7 hozzászólást és 3 új tagot.
Nem szeretném, ha ezt zsarolásnak vennétek, csak nagyon kíváncsi vagyok a véleményeitekre! Hajrá, mindent bele, a feliratkozást és a kommenteket péntek délután, 18:00-kor összesítem. Ha akkor esetleg még többen vagytok, mint számítottam, kaptok egy kis előzetest összevágva a következő 2 részből :D
Tehát a tét: hamarabb hozott friss, heti 2 új rész és egy előzetes a 3. és 4. rész tartalmából. Szavazás, indul! ;D

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Minnél több folyti annál jobb...
    Nekem nagyon tetszik az ötlet.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Hát ha már én kértem, akkor elhiheted, hogy én minél gyakrabban szeretnék olvasni!! Légyszi, légyszi!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. minnél hamarabb*-*

    VálaszTörlés
  4. Szia.

    Én nagyon örülnék ha hamarabb lenne fejezet nyáron :).

    VálaszTörlés
  5. sziasztok!
    Én is szeretnék nektek gyakrabban részeket hozni, de ez részben rajtatok is múlik...még 3 hozzászólás és máris megvan a heti 2 rész. Nem tudom, hogy még mi lesz belőle, de ebből a "alkuból" nem szeretnék engedni...BOCSÁNAT! :$$
    De nyugi, a hétfői rész már biztos! ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    Én is nagyon szeretném gyakrabban a részeket, remélem összejönnek a kért komijaid!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Hali : ) már nem kell sok komi, bízom benne, hogy meg lesz még az az egy és akkor nagyon sokat olvashatok!! eddig nagyon szuper, remélem a folytatás is ilyen lesz : )
    Manyus

    VálaszTörlés
  8. Szióka!! Nah, kész van már a friss rész??? :) Nagyon izgatottan várom, mert már most beleszerettem!! :) És ha jól számolok, akkor megvannak a hozzászólásaid, úgyhogy nagyon várom a folytatást!!!!
    Pusza Ritus

    VálaszTörlés