2012. augusztus 10., péntek

Előzetes (3. és 4. rész)

Sziasztok! Nagyon köszönöm a sok hozzászólást, megérte! A részek most már hamarabb fognak jönni, terveim szerint hétfőn és csütörtökön :) A 3. részt hétfőn teszem fel, és mivel nagyon sokat segítettetek nekem, az előzetest (3. és 4. rész) is itt találjátok. Jó olvasást, hétfőn jön a folytatás! :D

                                             Előzetes!
Majd egy erős szorításra és egy ziláló testre lettem figyelmes.

-          Miért sírsz, Sebastian?- néztem kérdően
-          Nem is emlékszel, hogy mi történt?- kérdezte csodálkozva
         -     Nem- ráztam meg a fejem óvatosan, mert nagyon fájt
Először még gondolkozott, de aztán befeküdt mellém. Hátulról átölelt és irtó jó érzés volt. Éreztem az illatát, a mozdulatait, mindet. Mikor arccal felé fordult a heves szívverésére aludtam el.

-          Milyen nap van ma?.. és egyáltalán mennyi az idő?- néztem rá kérdőn, majd kinyitottam egy ivójoghurtot és szürcsölni kezdtem
-          Augusztus 5. 2 óra múlt pár perccel. Miért?
-          Basszus!- kaptam a fejemhez és rohantam az emeletre készülődni - Ma be kell mennem az egyetemre, mert ma van a beiratkozás..
-     Nyugodj meg- mondta higgadtan. - Én mindenhonnan elkések- vigyorgott, majd mögém lépett- Elviszlek kocsival.
Hamar megtaláltam az irodát, mert végig táblákkal jelezték az utat. Mikor odaértem várt ott 3-4 ember. Mind beszélgettek, majd mikor észrevették, hogy egyedül leültem tőlük nem messze, rögtön odajöttek. Végre bementem beiratkozni. Nagyjából 30 perc volt.
 Stephannal számot cseréltünk és az egyetemről kiérve 2 puszival elköszöntem Stephtől és beültem Seb mellé. 

-          Steph, csak egy barát- magyaráztam neki, de hidegen hagyta. Pont mondani akart valamit, mikor csörgött a telefonom a konyhapulton. Seb hamarabb nézett a kijelzőre. Persze, hogy Stee volt az…
-          Na, tessék- 20 percet nem bír ki a kurvája nélkül- nézett a kijelzőre Seb és hozzám vágta a telefonom
Steph később átjött és mindent megbeszéltünk
-          Átmegyek és elmondom, hogy mit érzek
-          És? Mit érzel?
-          Nem tudom megfogalmazni, csak megmutatni- pirultam el
Az ajtó, amely a teraszra nyílt nyitva volt, és egy női hangot hallottam meg. Aztán Sebét. Nem volt boldog, nagyon ideges volt és a számomra ismeretlen nővel való beszélgetése egyre csak hangosabb lett.
-          Csak beszélni akartam veled valamiről, de már mindegy
-          Miről?- csillantak fel a szemei és rögtön rám nézett
-          Arról, hogy adok neked egy esélyt, mert tényleg érzek valamit irántad
-          Komolyan, Gréta? Ez fantasztikus- mosolygott- köszönöm.

Mikor bementem a házba Stee ott várt rám mosolyogva, de én csak megráztam a fejem.
 -          Arra gondoltam, hogyha már úgyis szabad az estém, elmehetnénk arra a szórakozóhelyre, amit Laura említett- vetettem fel az ötletet Stee-nek.
Mikor már javában ment a zene és én igencsak beleéltem magam a táncba, akkor éreztem meg magamon Sebastian tekintetét. Erre aztán megfogta a csuklóm, felpattant a székről és elindult velem a kijárat felé.
-          Még nincs minden veszve- mentem közelebb hozzá a parkolóban, mert ott állt a kocsija
-          Ezt hogy érted?- támaszkodott háttal az autónak. Nagyon közel mentem hozzá- Akarod?- kérdezte kisé reszketve. Valószínűleg fázott.
-          Nagyon – hajoltam oda, majd mielőtt megcsókolhatott volna, egy vaku villanására lettünk figyelmesek és szétrezzentünk. 








2 megjegyzés:

  1. Szia.

    Nagyon tetszik az előzetes,kíváncsian várom a teljes részt :).

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ez nagyon jó volt és izgatott vagyok, siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés