2012. augusztus 21., kedd

Új történetet?

Sziasztok! :D
Lenne számotokra itt valami...:)
Mint mondtam, szeretek ajándékokkal ünnepelni. Habár a sulikezdés nem kedvelt "ünnep", de a szenvedéseket lehet, hogy tudom enyhíteni... Arra gondoltam, ha már úgyis csak ritkábban tudom hozni a részeket szeptembertől, kaptok egy új történetet, aminek még befejezése is van (e mellett természetesen, ezt a történetet folytatom. Persze csak ha Ti is akarjátok...:$)
         Ha kapok 6 rendszeres olvasót és 6 komment, akkor szeptemberben jön az új történet! :D 
Remélem nektek megéri, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit gondolnátok arról a történetről. További jó nyarat és már csak 12 nap, és a száguldó cirkusz újra elindul! Remélem Ti is annyira várjátok mint én, szóval hajrá Seb, hajrá Red Bull, hajrá nektek! ;))
Addig pár kép Sebiről, nehogy elfelejtsétek, milyen aranyos...:P 
(2011-től napjainkig)
Új haj :P


Leendő csapattársak?... Mit gondoltok?

Ha unalmas a sajtótájékoztató...  


Valamin mindig röhögni kell

Csak egymás vicceit értik...

Mi legyen a kép címe?:D


Vajon mit akar az ütővel?

Abby :)

Ahogy idén még nem
 láthattuk sokszor...de majd a verseny második felében! :D

Cuki barátok ^^

Imádom a szőke fejét :$


Minden ember változik
...(szerencsére! :D)

 A KÉK cipő :D

Valami rosszban sántikál:P

A kedvenc képem! :$ *.*

És végül a németországi verseny sajtótájékoztatója. Tudom, hogy már rég volt, de ezt érdemes megnézni! :D Habár kezdő angolosként nem igazán értettem, hogy miről beszélnek, de csak Seb állandó vigyora miatt érdemes megnézni! :D 

1 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Hát 6 rendszeres olvasót én nem tudok adni, de azt nem lehetne megtenni, hogy megírom a 6 komit??? Oké, tudom, hogy nem, de kezdésnek itt van egy. Én nagyon szeretném olvasni az új történetedet is!! Remélem lesz rá lehetőségem!!
    Puszi

    VálaszTörlés