2013. augusztus 23., péntek

Közlemény

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy ilyet kell most írnom, de a történetnek egy darabig nem lesz folytatása, és a novellát sem tudom hozni. Ennek 2 egyszerű oka van: Nincs időm, és ami van, abba is programok vannak sűrítve, így esélyem sincs, hogy olyan részt hozzak össze, amilyet szeretnék. Nem tudom, hogy ez meddig fog tartani, de nagyjából a sulikezdés utáni 3. hétben már minden helyre fog állni. Legalább is, én így gondolom, és remélem. 

Nagyon köszönöm, hogy kitartotok mellettem, és ígérem, sietek vissza hozzátok! A nyaram eleje katasztrófa volt, és a végére pörgött fel minden- ahogy ez lenni szokott. Nem akarok kihagyni egy lehetőséget sem, és előre gondolkozok, szóval azt is megosztom veletek, hogy idén nagyon hajtós lesz a sulim, érettségi felkészülés, meg mi egyéb, így, habár a történetet mindenképpen be fogom fejezni, és a novellát is hozom, úgy gondolom, itt a vég. Megéltem veletek egy gyönyörű évet, amiért örökké hálás leszek! De azt hiszem, itt az ideje kitörnöm a képzeletem világából, és élni a valódi életet. Ez az utolsó történetem, amit írok nektek. Remélem, minden olvasással töltött percet élveztetek, és egyszer sem bántátok meg, hogy 5-10 percet rám áldoztatok. Én minden pillanatát élveztem az írásnak, a kommentjeitek olvasásának, a történetek kitalálásának.
Nos, ennyit szerettem volna mondani. Nagyon nagyon kellemes, és önfeledt nyarat kívánok nektek, már ami még maradt. A suli pedig hamar itt lesz, de ahogy a mondás is tartja: "ami hamar jön, az hamar el is megy". Szóval így álljatok a dolgokhoz, tanuljatok, és közben szórakozzatok!! 
Ezer csók, drága olvasóim, és amint lesz időm, ígérem, egyből Nektek fogom szentelni! 
*Chrisee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése