2012. december 19., szerda

Cirkusz az alvilágban- előzetes

Sziasztok!
Sajnálom, hogy ennyit kések, de egyszerűen nem tudtam géphez jutni :$
Most azért írok, hogy tudjátok, élek, és egy kis előzeteset hozzak az új történetről :))

Cirkusz az alvilágban
         Egy fiatal lány, aki egy külső szemlélőnek átlagosnak tűnhet de csöppet sem az. Ha megnézzük a múltját, tele van tanulással és tudással, de nem az iskolába valókkal. A fegyverrel való bánásmód, az üzleti érzék mind hozzátartozik a drogbáró hercegnőjének munkájához. Az alvilág királynője nem lehet fáradt, pontatlan, figyelmetlen, érzékeny, hanem kemény, határozott és rettenthetetlen... de ez lehetséges?
Mi van, ha belép az életébe egy olyan férfi, aki megbabonázza és átlát rajta? Mivel tudja majd magához kötni, vagy épp az ellenkezőjét... eltaszítani? Vajon sikerül a fiúnak kihúznia a szörnyűségesnek tűnő életéből és magával csábítani a formula 1 száguldó világába, vagy a lány igen erős jelleme ragadja el a férfit?
A történet végén megtudjátok, melynek első része január 2-án kerül fel!!
Ajánlatom: 5 komi, és a történet dupla résszel kezdődik!!!
Csók- puszi :*

U.i.: A történethez a folytatást péntek délután hozom!!

6 megjegyzés:

  1. Szia.

    Tetszik a történet,kíváncsian várom a teljes részt.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    szerintem nekem le sem kell írnom, hogy mennyire kíváncsi vagyok rá, hogy mi fog kisülni belőle, mivel én is hasonlónak kezdtem neki!
    nagyon várom a folytatást!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szerintem ez egy remek történet lesz és remélem,hogy össze fog gyűlni az öt komi.Egy rendszeres olvasója már biztos van a történetnek.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Én is nagyon-nagyin, de nagyon kíváncsi vagyok :DD
    Nagyon várom a folytatást :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon érdekel a folytatás!
    Ha jól számolom, dupla kezdés lesz:P
    Csak így tovább!
    Puszi: Márti

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!!
    Nagyon köszönöm, hogy ezt az ötletemet is támogatjátok, nagyon jól esik :))
    Igen, Márti, dupla rész lesz:D
    Nos, akkor ahogy ígértem, nemsokára érkezik.
    Köszönöm, hogy írtatok és még egyszer, hogy támogattok! <3
    Puszii.

    VálaszTörlés