2013. január 22., kedd

13. rész


13. rész

Reggel kicsit szomorúan ébredtem, hisz Sebi már nincs mellettem. Nem hiszem, hogy kellemes érzés lesz majd a barátnője mellett látnom, de ő se lesz boldog, mikor bejelentjük a dolgot Zanennel…
-          Szia- nyitok ajtót, és meglepődöm, hogy ki áll velem szemben
-          Beszélhetnénk?- lép be tétován Dani és a kanapéra csüccsen
-          Persze. Kérsz valamit?
-          Nem, köszi. Csak ülj le
-          Rendben…
-          Tegnap átjött hozzám az apám- kezdi- és azt mondta, hogy te vetted el a céget tőle. Ez igaz?- néz rám kétségbe esetten
-          Tudom, hogy nem fogod meghallgatni az indokom, de igen, én tettem- veszek nagy levegőt
-          Ez… most komoly?- néz rám hatalmas szemekkel- az apámat hazugnak neveztem, miattad!- kiabál
-          Kérlek, maradj csöndes, mert felkelted a lány. És szerintem teljesen igazad volt, mikor annak nevezted, mivel én nem tőle vettem el a céget
-          Mi? Most még hazudsz is?
-          A céget egy Pablo Suarez nevű férfitól vettem el, és fogalmam sem volt arról, hogy az apádnak köze van a céghez
-          És az igaz, hogy nem akarod visszaadni?- szegezi nekem a kérdést
-          Amíg tudom, hogy nem lesz jó kezekben, nem osztozkodom
-          És az én kezem milyen? Megfelelő
-          Az apád… még túl jól tud befolyásolni. Nézd meg. Most is rögtön nekem estél, az apád szavaira. Hittél neki, Daniel.
-          Nem… mert…
-          Nincs mert! Tudom, hogy miket tett, és miket tesz. És sajnos arról is van sejtésem, hogy mire készül, így nem tudom, hogy bízhatok-e benned. Régen is szörnyű ember volt, de most… mindent túlszárnyal
-          Tehát azt mondod, hogy most meg már ismered?
-          Csak pár hónapja tudom, hogy valójában az övé volt
-          És miért nem akarsz osztozkodni?
-          Tudod, hogy szeretek egyedül irányítani… és egy társ bármikor elárulhat
-          Úgy gondolod, hogy még én is?
-          Az egyetlen, akiben feltétel nélkül bízom, az a testőröm. Vele bármiben megosztozom, de senki mással. Ha neked nem kell a cég, megveszem tőled a részed, de az irányítást biztos, hogy nem fogom átadni. Sajnálom
-          És ha azt mondom, hogy én veszem meg a te részed?
-          Tudod, hogy nem vagyok hülye- nevetek fel- sok pénzem, erőm és munkám van abban a cégben
-          És mi az, ami miatt még nem adod nekem? Mit csinálsz a vállalaton belül, Dezideráta?
-          Szerintem az apád nagyon jól tudja
-          De én a te szádból akarom hallani
-          Mert az apádnak megint hittél?
-          Nem mondott nekem semmit, ezzel kapcsolatban.
-          Nézd, Dani… tudod, hogy nekem nagyon nehéz életem volt, az anyám nélkül, majd nem sokkal később az apám nélkül is. És úgy érzem, hogy… az apádnak köze van a halálukhoz, és engem is el akar tenni láb alól
-          Mi? De mégis miért? És honnan veszed ezt?
-          A legtöbb szál hozzá vezet… és meg akarja kaparintani azt, amit én és az apám építettünk ki.
-          Mit építettetek ki?
-          Nem hiszem, hogy jó, ha tudsz róla…
-          Dez. Tudod, hogy mi mindent megosztunk egymással…
-          Az régen volt, mikor még kicsik voltunk
-          Mi válto…- akar kérdezni valamit, mikor fegyverlövést hallok az emeletről
-          Mari- sikítok fel és azonnal felrohanok, Danival a nyomomban. Mikor benyitok lányom szobájába, látom, hogy Fiedel őt nyugtatgatja és Rodrigot méregetni, aki a földön fekszik- mi… mi történt?- habogom és átveszem a kis csöppséget, aki már kezd megnyugodni
-          Nem tudom… egyszer csak lövést hallottam és berohantam. Mari az ágyában volt, Rodrigo pedig a földön
-          Ki lő ilyen pontosan?- kérdezi Dani
-          Nem tudom- adom vissza Marit Fiedelnek, mikor meglátok a földön egy téglát
-          Mi van rajta?- kíváncsiskodnak a fiúk
-          A fiamat hagyd ki ebből, mert bajod lesz- olvasom hangosan
-          Most… rám célzott?- kérdezi riadtan Daniel
-          Igen, szerintem rád… és ilyen jelek vesznek körül a minden napokban… nem hazudnék neked soha, Dani… de ez az igazság. Az apád engem akar megölni, hogy átvegye a helyemet
-          De mégis hol?- kérdezi könnybe lábadt szemekkel
-          Az alvilágban…
-          Ez… mégis mit takar?
-          A drogkereskedelmet…
-          Hogyan? Te… te vagy az alvilág királynője??
-          Igen, én vagyok. Sajnálom, hogy eddig nem mondtam, de veszélyben voltál… és most is abban vagy…
-          Ezért rejtegeted Mairt is?
-          Igen, ezért próbáltam elrejteni. De mint látod, nem sikerül...
-          Csak tudod, hogy mit nem értek, Lúcia?- kérdezi Fiedel- mit keresett itt Rodrigo?
-          Nem tudom- rázom a fejem- lehet, hogy meghallotta a sírást? Vagy a téglát, ahogy berepül az ablakon?
-          Lehetetlen… én közelebb voltam a szobához, és akkor sem hallottam meg. Az ő szobája pedig 3-al arrébb van…
-          Lehet, hogy látta az ablakból a fegyvereseket…
-          Biztos vagyok benne, hogy ezt nem a földről lőtték… a gyereket akarták eltalálni, az pedig az ablak alatt van. Biztos, hogy egy emeletről történt a lövés leadása…
-          A tető, esetleg?- kérdezi Dani
-          Fiedel, menj!- utasítom testőröm, aki azonnal ugrik. A tető feljárójához megyünk, majd nem sokkal később Fiedel szól, hogy menjek fel- mit találtál?
-          Nem fogsz neki örülni- sóhajt nagyot
-          Mi az?- kérdezem megemelt hangom
-          Daniel, átvennéd a babát?- kérdezi Fiedel, majd  fiú kiveszi kezemből a lányom
-          Mi ilyen durva???
-          Sebastiant… elvitték
-          Hogy mi?
-          A lányom, aztán a szerelmem?
-          Itt hagytak egy üzenetet
-          Olvasd
-          A lányod visszakaptad, cserében elveszed a fiam. Nem játszol szépen, lány. Az apád nem erre tanított és az anyád sem. Bár neki még ideje sem volt rád. Ha visszakapom a fiam, a vállalattal együtt, a tenyérbe mászó kis barátod is visszakapod. Bántódás nélkül. Utó irat: Nem kell mindig a cégesekre bukni… Ez mit jelent?- kérdezi értetlenül
-          Nem Sebet vitték el- mosolyodom el halványan- biztos látták, ahogy a partin Zannel beszélek… szerintem ő van náluk
-          Hát tényleg az apám volt?- értetlenkedik Daniel
-          A családját senki nem választja… de tudom, hogy együttes erővel sikerülne lebuktatni és csapdába csalni. Benne vagy?
-          Nem- adja át a gyerekem- minden részem odaadom neked, és az apám egyedül fogom elintézni
-          Biztos vagy ebben?- habogom
-          Teljesen
-          Akkor hívom az ügyvédet- megyek a nappaliba és tárcsázom a számot
Az ügyvéd pillanatok alatt kiét, és meg is született a döntés, mi szerinte az I-ron teljes mértékű tulajdonosa vagyok. A cég az enyém, ez remek… de Zane cégét akkor is meg kell szerezem, és nem tudom, hogy ezt hogyan tegyem. Mivel elkapták, nincs vezetése a cégnek, tehát…
-          Megvan- kiáltok fel, mire Fiedel furcsán néz
-          Parancsolsz?
-          Tudom, hogyan legyen az enyém Zane cége
-          Most komolyan ezen gondolkozol?
-          Az I-ron fel fogja vásárolni- mosolygok
-          És gondolod, hogy menni fog?
-          Egy vezető nélküli vég hamar csődbe megy… és mindig örülnek egy gyakorlott vezetőnek. De mivel Zane-t elrabolták, még csak nem is börtönben van, nem fogom tudni meggyőzni, hogy az én nevemen legyen a cég, vagy jogállás szerintem az enyémnek tudhassam… De azt meg nem akarom, hogy halottnak nyilvánítsák szegényt- sóhajtok
-          Hangosan gondolkozol- morog Fiedel
-          Zavar?
-          Nem, csak…
-          Sebet minél messzebb kell tartani ettől a helytől, mert Zane szerintem csak egy beijesztés volt. Biztos tudnak a németről…
-          És mit gondolsz, mit csinálnak majd vele?
-          Nem tudom- rántom meg a vállam, mikor valaki csönget- kinyitnád?- nézek testőrömre
-          Persze- bólint és már az ajtónál is van. Kicsit fusztrál, hogy már egy jó ideje nem jön vissza, így kimegyek a bejárati ajtóhoz. Még az ütő is megáll bennem, mikor meglátom Pablot, ahogy Fiedel fejéhez szegezni a fegyvert, és testőröm össze- vissza van verve, és lefogja pár ember
-          Nem lesz semmi akció, kicsikém- mondja nekem Pablo és leültet minket a kanapéra
***
Sziasztok!
Nos, ma ez a rész született meg benne, de a novella valószínűleg hétvégén fog megérkezni... (még nem tudom, hogy kik legyenek a szereplők :$)
Köszönöm szépen az előző komikat, és mindenkinek sok energiát, meg kitartást, és jókedvet! 
Puszi....:*

1 megjegyzés:

  1. -szia:)
    Nagyon jó lett elolvastam és tetszett, mint mindig :)
    Ne haragudj, de most nagy erőm írogatni, de a folytatást már nagyon várom!!
    Puszi

    VálaszTörlés