2013. január 20., vasárnap

Újabb díj!

A blog ismét gazdagodott egy díjjal, méghozzá Brigi által. Nagyon szépen köszönöm !! <3


Szabályok:
1.Másold át a képet és a kérdéseket a blogodra.
2. Minden kérdésre őszintén válaszolj.
3. Add tovább a díjat 7 személynek
4. A díjat visszafelé nem lehet adni, viszont többször is meg lehet kapni.

Kérdések:
1. Melyik pilótával (ha nem szereted az f1-et, akkor más sportolóval) töltenél el egy hétvégét?
Sebastian Vettellel.
2. Miért vele?
Biztos vagyok bennem hogy az lenne életem legjobb hétvégéje, sokat nevetnék, és csiszolhatnék az amúgy is silány német nyelvtudásomon. 
3.Milyen az álomrandid?(Hova mész és kivel?)
Ezen még sosem gondolkoztam. De olyan helyre mennék, ahol kevesen vannak, és azzal, akiben igazán megbízom, és szeretem. 
4. Milyen számodra a férfiideál?
Szőke, kék szemű, sportoló, fel tudok rá nézni, okosabb nálam, 18 felett van, van autója, jogsija, előzékeny, kedves, vicces, érzékeny és érzéki. 
5. Álomlánykérés?
Még nem gondolkoztam ezen... ez az egyetlen dolog, amit majd spontán szeretnék megélni, nem elképzelve. 
6. Voltál már úgy igazán szerelmes?
Nem, még soha
7. Miért szereted a Forma 1-et? (ha nem szereted, akkor a kedvenc sportodat)
Imádom a sebességet, és a technikát. Ahogy a sportoló és a gép együtt működik. 
8. Van szerencseszámod/tárgyad? 
Nincsen.
9. Szoktál éjszakánként álmodozni? Ha igen, ki szerepel benne?
Igen, szoktam, de mivel álmodozom szeretek elrugaszkodni a földtől, teljes mértékben. Mindig más szerepel az álmodozásban, valaki, aki elérhetetlen. 
10. Hogy hívják a legjobb barátodat/ barátnődet? Miért tartod annak?
Angelika. Minden titkom tudja, és mikor megbántom, vagy éppen elviselhetetlen hangulatomban vagyok akkor is megért, és megbocsájt. Mindig vigyáz rám. 
11. Tipikus lány vagy? (sok cipő, smink és rengeteg táska)
Minden nap sminkelek, imádom a cipőket és a vásárlást, de mindig is elcsábultam a benzingőznek és a motoroknak. Szeretem a férfiasabb sportokat, így azt tudom mondani, hogy aki először rám néz, az egy tipikus lányt lát, de aki megismer, rájön, hogy tévedett. 
12. Minden meg tudsz beszélni anyukáddal/apukáddal? Melyikükhöz állsz közelebb?
Nem, néha nem értünk egyet, de ezeket a dolgokat van kivel megbeszélni és a fontos dolgokat mindig tudják. Mindkettőjükhöz közel állok, ugyanannyira. 
13. Hogyan vetemedtél rá, hogy végignézz egy Forma 1-es futamot? (a legelsőt)
Már nem emlékszem. Valószínűleg apukámmal telepedtünk le a TV elé, fűnyírás után...:D

Díjazottjaim:
1.Bloodorange
2.Tina
3.Kovács Zsanna
4.LyA
5.Rina
6.Regi&amp;amp;Ani
7.Mercii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése