2013. január 20., vasárnap

Díj!

Sziasztok!
Ez még nem a friss, de az is érkezni fog, valószínűleg holnap, vagy kedden ;)
A blog ismét díjat kapott, és nagyon nagyon szépen köszönöm Bloodorange-nak és Regi&Ani-nak!! :)


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

11 dolog magamról:
1.Csak azok ismernek igazán, akik közel állnak hozzám
2. Nem tudok könnyen megbocsájtani, de idővel egyszerűen csak felejtek
3. Nagyon szeretem a sportokat és szinte az összeset ki akarom próbálni
4. Imádok írni, de olvasni már kevésbé
5. Amibe belefogok, azt szeretem befejezni, még ha évek múlva is
6. Néha addig tanulok valamit, ameddig meg nem értem, még ha ez 4-5 órámba is kerül
7. Gyűlölök korán kelni
8. Szeretem az idegen nyelveket és meg akarom tanulni őket
9. 7 éves korom óta orvos akarok lenni
10. A nagypapám elvesztése inspirált abban, hogy orvos legyek
11. Kiskoromban utáltam tanulni, ma viszont igazán szeretek

Bloodorange kérdései:

1. Ki áll hozzád a legközelebb?
A legjobb barátnőm, akit gyakran nem tudok elviselni 
2. Szoktál lehetetlen dolgokat kívánni?
Igen, de aztán vagy rájövök, hogy semmi értelme, vagy tovább reménykedem benne...
3. Ki a kedvenc színészed/ színésznőd?
Nincsen kedvencem, főleg, hogy a névmemóriám rémes, így sosem tudom, hogy kiről van szó...:$
4. Van olyan film, aminek a vége könnyeket csalt a szemedbe, vagy elérzékenyültél rajta?
Igen, a Hallgass a szívedre c. film végén mindig sírok
5. Milyen típusú könyveket olvasol?
Nem nagyon szoktam olvasni, de ha igen, akkor inkább a fantáziában gazdag, varázslatos történeteket veszem le a polcról
6. Mióta szereted a Forma 1-et?
Mindig is szerettem, de úgy igazán talán 4 éve kezdett el komolyabban érdekelni... mikor Sebastian Vettel a köztudatba került
7. Szoktál vakon belemenni kétes helyzetekbe?
Általában nagyjából átgondolom a helyzeteket, mielőtt cselekszem
8. Milyennek látod magad?
Van még mit csiszolnom, de én úgy érzem, hogy különleges vagyok -valaki számára biztosan- és ezen senki ne akarjon változtatni
9. Ha gazdag lennél, mi lenne az első dolog, amit megtennél?
Elmennék vásárolni a barátnőmmel
10. Hol élnél a legszívesebben?
Svájcban
11. Kedvenc előadód?
Nincs kedvencem... sokakat szeretek, többféle stílusban 

Az én kérdéseim:
1. Miért kezdtél el írni?
2. Gyerekként milyennek gondoltad a felnőtt kort, vagy azt a kort, amiben most vagy?
3. Egy 10-es skálán mennyire vagy most olyan, mint akkor gondoltad?
4. Az összes titkod tudja valaki, vagy van olyan dolog, amit senkinek nem mondtál még el?
5. Hol szeretnél élni és dolgozni?
6. Miért?
7. Mi a kedvenc növényed?
8. Ha bármit kívánhatnál, mi lenne az?
9. Mi a kedvenc sorozatod?
10. Voltál már annyira részeg, hogy nem emlékszel, mit tettél?
11. Ha valaki felkínálná neked azt a jövőt, amit szeretnél, akkor azonnal elfogadnád, vagy inkább elutasítanád és magad megküzdenél meg érte?

Akinek én tovább adom, de nem 11...:$
Tina96
Mercii
Zombori Brigi
LyA
Kovács Zsanna





2 megjegyzés:

  1. Szijja! Nézzél be hozzánk kaptál egy díjat! :)
    www.megallithatsz.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm a díjat és nézz be hozzám is!
    Puszi

    VálaszTörlés