2013. január 12., szombat

Díj!

Díj!
Nagyon köszönöm, Mercii!! :)


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod
4. Ezt egytől- egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Krisztina, és általában Krisztinek becéznek
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Talán 2, vagy 3 éve, ha utoljára sírtam... nem vagyok sírós típus, de ha jól emlékszem, talán Celine Dion: My heart will go on
3. Félsz a sötétben?
Mikor kicsi voltam, rettegtem, de ma már csak néha ijedek meg...:DD
4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Próbálom kerülni a cikis helyzeteket, de talán az, mikor hülyének neveztem a tesitanárom úgy, hogy közben a hátam mögött állt... aznap tesin 6 sulikört futottunk...
6. Gondolatban öltél már embert?
Igen, de aztán a vége egy ölelés lett....:D
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Nekem péntek 13 csak egy pénteki nap, amikor vége van a hétnek! :D
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Persze, elég sok... de a fontosakat mindig tudják ;)
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Van pár nagyon régi számom, amiket nagyon szeretek, de szerintem senkinek semmi köze az ízlésemhez...
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Az az igazság, hogy én szinte egyáltalán nem emlékszem a kicsi koromra... talán 10 éves koromtól, ha minden emlékem megvan... és egy oltásomra sem emlékszem, de anya azt mondta, hogy nyugodt kislány volt, csak kovászos uborkát kellett velem etetni... hát igen :D:DD
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Megpróbálnék átlagos maradni. Egyébként sem vagyok az a középpontban levő típus.
12. Szoktál álmodozni?
Igen, nagyon gyakran kizárom a külvilágot, de van, hogy jó lenne felébredni...
13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem...
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Az ilyeneken nem szeretnék gondolkozni, mert én köztudottan bevonzom a bajt... :DD de ha lenne, akkor Thomas Benjaminnak, Laurának, vagy Gergőnek keresztelném őket... de úgysem én döntöm el, hogy hány gyerekem legyen, szóval... majd 10 év múlva ;)
15. Adni, vagy kapni jobb?
Imádok ajándékozni és látni mások szemében az örömöt, de kapni is szeretek, ha mások szeretetből adják... De adni jobban szeretek :)))
16. Titkom:
Fogalmam sem volt, hogy ki az a Chace Crawford, rá kellett keresnem a neten :$ És egyébként meg nem vagyok az a titkolózós fajta...:))
17. Bakancslista:
Megcsinálni nyáron a középszintű német nyelvvizsgát
Aztán az angolt :D
Megtanulni spanyolul
Megtanulni vezetni
Megtanulni pontosan érkezni..:D
Jó érettségit írni
Kimenni a forma 1-re
Orvosi egyetemre menni
Részt venni egy egy éves önkéntes programban, Svájcban
Eldönteni, hogy milyen irányba menjek tovább az orvosláson belül
Svájcba költözni
Bejárni a világot
Elolvasni a Végtelen történetet
Szép ház Svájcban, egy hegy lábánál
Venni egy Ferrarit és egy Infinitit
Boldogság, szeretet, öröm :))

Még egyszer nagyon köszönöm, Mercii!!!
És akiknek én tovább adom:
Zombori Brigi
Tina
Bloodorange
Kovács Zsanna
LyA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése