2013. január 7., hétfő

Közleményecske

Sziasztok!
Sajnálom, ez még nem a friss, de ígérem, nemsokára hozni fogom!!
Ezen a bejegyzésen keresztül szeretném köszönteni új rendszeres olvasóm! :)

Szóval...Most egy kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, még pedig azzal kapcsolatban, hogy szeretnétek-e a jövőben novellát olvasni... Nagyon örülnék pár kominak ezzel kapcsolatban, amiben leírnátok, hogy szeretnétek-e, és esetleg még azt is, hogy miért....
Nagyon megköszönném, és ha minden igaz a novella már pénteken felkerülne!
Mit szólnátok 5 komihoz? :$$$
Remélem összejön, és tetszik az ötletem... :)
Pussz.


U.i.: Nagyon sok sikert a hétre, és a félévi zárásokkal kapcsolatban! Ha minden igaz, én már nyugodt lehetek e matt, szóval majd szorítok nektek ;)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Csak most kerültem gép elé,és csak most tudtam elolvasni a kis közleményt.Tudom,hogy ritkán írok,de minden részt olvasok,csak a fránya lustaság ne volna..
    Szóval én szeretném,ha lenne novella,mert nagyon szeretem az írásaidat és remélem összejön az 5 komi.
    Szép estét neked,
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés