2013. január 8., kedd

7. rész


7. rész


Sosem gondoltam, hogy az élet majd kegyes lesz hozzám, hisz sok rossz dolgot követtem el, de azért ez mégis csak túlzás
-          Most csak viccel- rázom fejem és magamat nyugtatgatom
-          Nem, kisasszony. Ön most fog a 4. hétbe lépni
-          De… ez… ez nem lehet- rázom fejem továbbra is
-          Pedig jobb, ha elhiszi a tényeket. Most pedig, ha megbocsájt- köszön el a doki és kilép az ajtón
Lassacskán, de összeszedtem magam és kisétáltam az épületből. Fogalmam sem volt, hogy ezt hogyan fogom közölni Sebbel, vagy egyáltalán Fiedelnek…
-          Nos, jól érzed magad?- jön be a szobámba testőröm
-          Terhes vagyok - ejtem ki a szavakat, de valamilyen megmagyarázhatatlan módon elmosolyodom
-          És... ezzel mit akarsz kezdeni?
-          Nem tudom, hogy mit tegyek. Már most túlságosan szeretem ahhoz, hogy elvetessem, de nem akarom veszélynek kitenni. Az apját meg főleg nem
-          De ez így nem maradhat. Ha gondolod… vállalom az apa szerepet
-          Fiedel- mosolyodok el és odalépek hozzá. Kezem végighúzom arcán, s nagy levegőt veszek- a világ legjobb testőre vagy, és a legjobb barát. De ekkora feladatot nem akaszthatok a nyakadba. Féltelek
-          A testőröd vagyok. Vigyázok rád, és magamra is. Ez a feladatom és ezt nálam jobban senki nem csinálja
-          Tudom, de… ez a gyerek Sebastiané, és azt akarom, hogy ezt csak te tudd, és én. Ha valaki kérdezi, majd azt mondom, hogy egy egyéjszakás kaland volt
-          De az is volt- morog Fiedel
-          Igen, de a legszebb- simogatom meg pocakom, és végiggördül egy könnycsepp az arcomon

***Pár hónappal később

            Mivel még mindig a csapat támogatója vagyok, vannak kötelezettségeim, habár nem is nagyok. A cég, amely neve alatt befektettem, jobban nem is mehetne, így viszonylag kevés gondom van.
            Sebastian már rég megnyerte a világbajnokságot, és még anno megígértem neki, hogy az évadzáró brazil nagydíjra mindenképpen elmegyek. Hát oda utazom most
-          Veled megyek- lép be a szobába testőröm
-          Nem lehet
-          De… hogy adod be neki, hogy kitől vagy terhes?
-          Nem mondom el- rántom meg a vállam
-          Nem helyes ez így. Egy gyereke van!!
-          Majd időben megtudja- pakolom be utolsó ruhadarabom és megkérem, hogy húzza be a bőröndöt. Kelletlenül bár, de megteszi
Végül aztán sikerült lezárnom a vitát és indulhattam a reptérre. Pár óra alatt megérkeztem az országba és csütörtök este lévén csak a szállodába mentem és kivettem a szobám. A liftben összefutottam pár csapattaggal, de egyik sem vette észre, hogy bármi változott volna. Reménykedtem, hogy ez a többiekkel is így lesz.
            Lepakoltam, majd a földszintre indultam, hogy vacsorázzak az étteremben. Amint a lifthez értem, kicsit megszédültem
-          Jól van?- kapott el valaki
-          Persze, a terhesség már csak ilyen- nézek fel mosolyogva, de egy döbbent arcot látok- Sebastian?- a francba! Hogy én miért vagyok ilyen hülye?!!!
-          Ter…terhes vagy?- kérdezi félve
-          Igen- lépek be a liftbe, ami pont akkor érkezett meg. Mosolyt erőltettem az arcomra, hogy elhiggye, öröm számomra a baba és a páromtól van
-          Akkor ez azt jelenti, hogy… összeházasodtok?
-          Nem- rázom fejem igen hevesen- miért lenne esküvő?
-          Hát… gyereked lesz… ahhoz házasság kell…
-          Nem ismerem az életfelfogásod, de tőlem már megszokták a felelőtlen döntéseket és én ilyen vagyok…biztos, hogy nem megyek férjhez csak azért, mert terhes vagyok - magyarázom hevesen
-          Igen, ilyennek ismertelek meg- mosolyodik el Seb és édesen rám néz
-          Mi… mi ez a nézés?- jövök zavarba és próbálom kerülni pillantásait, de nem tudom megszakítani
-          Semmi… csak most nem vagy velem bunkó- vigyorog
-          Ne képzelj sokat magadról, Vettel!
-          Nem is értelek Norma- rázza fejét nevetve
-          Fogd be!
-          Már megint… ha nem szólok, lehet enyém leszel itt a liftben- lép közelebb
-          Valami a tiéd lesz, de azt biztos, hogy nem fogod élvezni- szűröm fogaim között a levegőt
-          Na de Norma- ejt csapdába azzal, hogy elém lép és karjait a falnak támasztja- ne legyél agresszív
-          Mindig kihozod belőlem- próbálom eltolni, de nem engedd
-          Ne hidd, hogy erősebb vagy
-          Kevesebb gyenge pontom van
-          Biztos vagy ebben?
-          Teljesen
-          Teljesen?- hajol közel hozzám és ajkaink pár milliméterre vannak egymástól
-           Megjöttünk- bújok ki hirtelen karja alatt, amint nyílik az ajtó
-          Nem tartasz velem?- ránt vissza
-          A saját társaságom szórakoztatóbb
-          Na de ne legyél ilyen. Gyere velem. Nem bánod meg- kacsint egyet
-          Már most bánom- veszek nagy levegőt és elindulok utána
Az este végül csak vacsoráztunk és én tovább szekáltam, bár ez szerintem tetszett neki. Egyre biztosabb vagyok benne, hogy olyat érzek iránta, amit nem tudok elrejteni, de muszáj lesz. Nem veszélyeztethetem az életét…
            A hétvége remekül sült el és igazán remek csapatot választottam. Nem mentek nagy téttel, hisz már megvolt, hogy Seb 2011 világbajnoka, de még így is megpróbálta a maximumot nyújtani


***7 hónappal később

Miután vagy 30 alibit átnéztem, hogy hogyan kéne leplezni családom gyarapodását, a mellett döntöttem, hogy külföldi úton vagyok. Igaz, hogy 7 hónapig nem hagyhattam el a házat, de azért mégis jobb volt így… Az üzletet addig Fiedel intézte helyettem. Szeretem, hogy szinte mindenhez ért.
            2012. május 14-én, megszületett Maribell Angelita. Kislányom egészséges, és ez számít a legjobban. Nagyjából fél hétig tartott, mire teljesen rendbe jöttem a szülés után, és akármennyire is gyermekem mellett akartam tudni magam, vissza kellett térnem az üzleti életbe.
            A napok, hónapok gyorsan teltek és én visszarázódtam a munkába, és bele az anyaságba. Nem gondoltam volna, hogy az általam eddig ennyire messzinek tartott „munka” ilyen szeretettel fog megölteni, de néha azóta is elmerengek, hogy Isten vajon milyen indíttatással ajándékozott meg vele.
-          Haló tessék, Lúcia Fernandez- veszem fel a telefont hivatalosan, mivel nem írt ki a nevet
-          Jó hallani a hangod, Norma. Jól vagy?
-          Sebastian- morgok- mit akarsz?
-          Már megint… mit vétettem, hogy így beszélsz hozzám?
-          Nem szólítasz a nevemen
-          Jól van, nem veszekedni akarok, csak megkérdezni, megszületett-e már a gyereked
-          Igen, köszönöm a hívásod. Egészséges és kislány lett
-          Nem találkozunk valamikor?
-          Minek is?
-          Szeretnélek már látni…
-          Ő… nem értem, hogy minek
-          Úgy gondolom, hogy lehetnénk barátok. Különleges vagy számomra
-          Aha… kitől tudod a számom?
-          Ha találkozunk, elmondom
-          Oké, találkozzunk, de remélem, tudod, hogy nem utazom.
-          Igen, tudom… jövő héttől szünet van. Elutazom hozzád.
-          Jó, legyen. Majd megadom a címem és idejössz
-          Tökéletes- hallom hangján, hogy elmosolyodik
-          De akkor kérem én is a válaszod…
-          Az egyik barátnőd adta meg
-          Barátnőm?- kerekednek ki szemeim
-          Igen. Bianka. Nagyon kedves lány és igazából ő biztatott, hogy keresselek fel
-          Most is?- kezdek el aggódni
-          Nem, most magamtól hívlak. De… miért vagy ilyen zaklatott?
-          Figyelj rám Sebastian, nagyon. Ez nem vicc. Felfogtad??
-          Igen, de mi a baj?
-          Ha ideértél… ígérem, hogy  mindent elmondok, de ameddig távol vagy tőlem, és védtelen, kérlek, nagyon vigyázz magadra, és ha Bianka keres, ne beszélj vele, vagy legalább is viselkedj természetesen és ne áruld el neki, hogy melyik géppel jössz hozzám, vagy, hogy egyáltalán jössz
-          Nem értelek…
-          Seb! Veszélyben vagy! Túlságosan fontos vagy nekem ahhoz, hogy pont most veszítselek el. Csak… nagyon vigyázz és legyél óvatos
-          Jó, de mit akarhatnak tőlem?- teszi fel cinikusan a kérdést
-          Engem megzsarolni… az életed árán - közlöm vele a tényeket reszketve, de ő rám csapja a telefont. Tudom, hogy nagyon feldúlt most, és hihetetlen az, amit neki mondtam, de nagyon remélem, hogy megfogadja, amit mondtam neki és nem követ el semmi ostobaságot. 

***
Sziasztok!
Szerencsére sikerült meghoznom ma a részt, szóval remélem jól szórakoztatok :)
A novellával kapcsolatos ajánlat még él, mindenkinek nagyon jó hetet!
Puszi. :* 

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Húúú de gyorsan haladsz..azta..de tetszik jó lett :DD
    Nagyon várom a frisst!! Mikor lesz ? *_*
    Bocsi de csak most ennyi tellett tőlem !! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia..
    Én már írtam, hogy ez a történeted jobban tetszik, több benne az izgalom.. Ez még mindig így van! IMÁDOM!
    Egy baba.. Seb jön.. Huh!
    Nagyon várom már a folytatást, kíváncsi vagyok mivel tudsz még meglepni minket. :)
    *Kérlek nézz be hozzám, vár rád valami!*
    Puszii. :*

    VálaszTörlés